ترانه زندگی  منترانه زندگی من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان نی نی آیندهمامان نی نی آینده، تا این لحظه: 28 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ترانه ی زندگی من

زنگ تفریح2

1392/4/20 0:29
نویسنده : فاطمه(silda)
427 بازدید
اشتراک گذاری

بـچـه بـودم از ايـن جـوجـه زردا خـريـدم، فـرداش ديـدم تـخـم نـمی ذاره!!!
دلـم واسـش سوخـت يـه تـخـم مـرغ كـردم تـو بـاســنـــــش، مُـــــرد!!!
(از هـمـون بـچـگـی مـهـربـون بـودم و دسـتـم تـو کـار خـیـر بـود)
بـه هـمـه هـم مـی گـفـتـم: بيچاره سـرِ زا رفـت!!!^_^
خـدا بـیـامرزش اسـمـش رو جـِسـی گـذاشـتـه بـودم^_^
*****

 

 

سوار تاکسی شدم، یه خانومه با بچهاش بود با یه درویشه.
بچه هه خییییییلی تابلو زل زده بود به درویشه،
مامانش دید داره ضایع میشه ،
به بچش گفت : به عمو سلام کردی !؟
بچه هه گفت :عمو نیس که..... ببعیه.... نیشخند

*****

ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺫﻫﻨﻤﻮ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ، ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ۱۴۰۰ ﺗﺎ ۱۴۰۹ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﺎﻥ،

ﺩﻫﻪ ﭼﻨﺪﯼ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯽ ﺷﻦ؟
ﺑﺎﯾﺪ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺧﻄﺎﺑﺸﻮﻥ ﮐﺮﺩ؟
ﺩﻫﻪ ﺻﻔﺮﯼ؟ ﺩﻫﻪ ﺟﺪﯾﺪ؟ ﺷﺮﻭﻋﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ؟
ﺩﻫﻪ ﻧﺎﺷﻨﺎﺧﺘﻪ؟ﻣﺠﻬﻮﻝ ﺍﻟﻬﻮﯾﻪ ؟؟ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﯿدتعجب
 

*****

 

 

یکی از فانتزیام اینه که تو عروسی اقوام یهوووو داد بزنم :
داماد چقدر انتره ، عروس ازون بدتره*:> smug
*****

 


 

 

 

 

تا حالا دقت کردين که آخر عروسيا يه عالمه آدم آواره پيدا ميشه که همه هم بهشون ميگن
تو با ماشين مابيا....؟؟؟؟متفکر

 

*****

 

 

 

 

 

به مامانم گفتم تولدمه امشب
گفت برو خونه رو تمیز کن امشب بگم خاله ات اینا بیان
میگم مامان!!
من امروز بدنیا اومدمـــــااااااااااااااااااااا
رفته زیر لحاف میگه منم امروز زائیدمت خستم !!

 

*****

 

 

 

دختر همسایمون اسمش “طلا”ست...
توی “نقره” فروشی کار میکنه...
تازگیارفته برنزه کرده...!
فکرکنم اخر با مِسی ازدواج کنه...نیشخند

 

*****

 

 

 

 

 

ﺣﺎﻻ ﻫﯽ ﺍﯾﻦ vpn ﺭﻭ ﻗﻄﻊ ﮐﻨﯿﺪ، .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻪﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺷﺪ , ﻣﺎ ﻫﻢ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﻢ
ﻣﯿﮑﻨﯿﻢاز خود راضی

 

*****

 

 

 

 

 

شمـــام وقتی از خواب بيدار ميشيد چند دقيقه تو جاتون ميمونيـــن تا

لـــود بشين عایــــــا ؟؟ :)))))))

 

*****

اندر احوالات کاندیداها

 


1) هفت نفر دکترند یک نفر مهندس
2) هفت نفر عینکی اند یک نفر بدون عینک
3) هفت نفر غیر آخوندند یک نفر آخوند
4) هفت نفر ریش دارند یک نفر بی ریش
5) هفت نفر راست دست هستند یک نفر چپ دست
6)
هفت نفرسرکار و نخودی اند یک نفررئیس جمهور.

 

*****

 

 

 

 

 

بابام داشت نماز میخوند ،یهو داد زد : الله اکبر ! الله اکبر !
دویدم گفتم:
- چیه بابا در میزنن؟ میگه : الله اکبر !
- گوشیت زنگ خورد؟ میگه : الله اکبر !
- شام واست نگه داریم؟ میگه : الله اکبر !
- کسی طوریش شده ؟ میگه : الله اکبر !
- بو سوختگی میاد؟ میگه : الله اکبر !
- جک و جونور دیدی ؟ میگه : الله اکبر !
گفتم بابا خوب یکم راهنمایی کن !!
با عصبانیت داد زد : الله اکبر ! ( دستشو هم به علامت خاک بر سرت تکون داد !)
نمازش تموم شده میگه : یه ساعته میگم بزن کانال 36 ببینم امشب خرم سلطان داره یا نه چقدر تو خری آخه ؟
من :|
GEM TV :|
خدیجه ناله :|
اسماعیل فلاح ، خبرنگار شبکه یک :|
خط بریل :|
برنده جایزه نوبل پانتومیم :|

 

*****

 


 

 

 

 

 

 

لامصبا این قدر تبلیغ کِــــرِم حلزون رو پخش کردن که آدم هر وقت حلزون میبینه دوست داره بره یه امضا
ازش بگیره :|

 

*****

 

دوستم میگفت پیاز تنها ماده غذایی هست که میتونه اشک آدمو در بیاره
 

من برای اینکه ثابت کنم اشتباه میکنه یه نارگیل برداشتم و زدم تو سرش
 
 

 

اونم کاملا به اشتباهش پی برد!

*****

 

توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛
شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد :|

 

 

*****

 

دارو چیست !؟

دارو عبارت است از مجموعه عوارضی جانبی

که بعضاً اثرات درمانی هم دارد برای رفع این عوارض جانبی

داروهای دیگری تجویز می‌شوند که خود این چرخه را تا نابودی کامل بیمار طی می‌کنند

  

 

 

وای وای وای من که هوس آب انار کردم بفرما


پسندها (1)

نظرات (0)