ترانه زندگی  منترانه زندگی من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان نی نی آیندهمامان نی نی آینده، تا این لحظه: 28 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ترانه ی زندگی من

زنگ تفریح

1392/3/22 13:00
نویسنده : فاطمه(silda)
199 بازدید
اشتراک گذاری


آیا میدانستید انسانهایی که بیشتر عمر میکنند دیرتر میمیرند ؟!!

نه خدایی می دونستید؟؟


بچه که بودم،زنگ زدم 118 فوت کردم!
بعد خانومه گفت:تلفن شما کنترل میشه
بیب،بیب بیب بیب ...
داشتم سکته میزدم
سریع قطع کردم
سیم تلفنم کشیدم
رفتم بیرون
درم قفل کردم
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم


به یارو میگن دوست داری تو تاكسى كى كنارت بشینه؟
میگه: یه دخترخوشگل با نامزدش! میگن : چرا ؟
میگه: اونا میچسبن به هم ، جاى من زیاد میشه !


یادش بخیر یه زمانی مامور آبخوری بودن اُبهتی داشت واسه خودش !
هِــی روزگار … !


یه ماشین لباسشویى داریم انقد تكون میخوره
که بنده خدا همزمان هم لباس میشوره

هم تو خونه قدم میزنه  


چیزی که تو فروشگاه ها رو وسایل نوشته: لطفا دست نزنید
چیزی که من می خونم: وقتی کسی حواسش نیست دست بزنید


دقت کردین خانوم ها چه اسمای سختی دارن واسه لباسا و کاراشون…؟
تاپ، مینی ژوب، مانیکور، پدی کور، بیکینی، شومیز، ماکسی…

مال مردا دیگه پیچیده ترین اسمش عرق گیره !

یه همچین موجوداتِ ساده زیستی هستن!

خخخخخ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 اردیبهشت 92 2:33
سلام سیلداجون اسم خیلی تکیه معنیش هم خیلی قشنگه البته اسم خودتم قشنگه .مطلبت بامزه بودمخصوصا۱۱۸
امیدوارم تمام صفحاتت پربشه ازشادی وموفقیت


قربونت بشم مسی