ترانه زندگی  منترانه زندگی من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان نی نی آیندهمامان نی نی آینده، تا این لحظه: 28 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ترانه ی زندگی من

اگر.......بودم!!!

1392/4/10 11:01
نویسنده : فاطمه(silda)
202 بازدید
اشتراک گذاری

آنا جون تموم دوستاشو دعوت کرده  بود من که خودمو دوست آنا میدوم خودمو دعوت کردم خخخخخخخخنیشخند

اگرماهی ازسال بود======آبان ماه تولد خودم

اگر روزی در هفته بود======چهارشنبه

اگرعددبود=====عدد9 خیلی دوسدارم البته 7 دوسدارم هاااااا

اگر نوشیدنی بودم=======آب زلال بودنش تکه

اگرثواب بودم======== بخشندگی 

اگردرخت بود====درخت سرو وگردو رو دوسدارم سیپدارم سوسدارم،خب چی کارکنم دوسدارم دیگه

اگرمیوه بودم======= هلو وهندوانه

اگرگل بودم======رزقرمز

اگر آب و هوابودم====بارانی

اگررنگ بودم=====بنفش وقرمز

اگرپرنده بودم=======

اگرصدابودم======عشق

اگرفعل بودم===== هستم

اگرسازبودم=======ویالون

اگرعضوی از بدن بودم=======قلب

اگر بخشی از طبیعت بودم=======دریا

اگریه حس بودم=======بخشندگی وصداقت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمینا
10 تیر 92 16:49
خیلی باحال بود خخخخخخ


مرسی گلم
سمینا
11 تیر 92 14:35
آهای کسی که منو تو بدترین شرایط رها کردی کلید قلبت دست من جامونده.....

بیا پسش بگیر.....ماله خودت...


مرسی خوشگلم با این متنای خوشگلت
SaYa
11 تیر 92 15:35
سلام عزیزم خوبی؟مرسی از دلگرمیت
امیدوارم لبات همیشه خندون باشهههههه


مرسی عزیزم قربونت بشم همچنین گلم
سمینا
12 تیر 92 16:24
معشوقه ای پیداکرده ام... به نام روزگار... این روزها سخت مرا... درآغوش خویش... به بازی گرفته است...!
سمینا
13 تیر 92 14:06
اول از همه چی بگم این پیام مال من نیست هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه! پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه.... البته من نمیدونم واقعیت داره ها
SaYa
13 تیر 92 14:08
عزیزم میدونی ک رمز مطالب به کسی نمیدم دیگه هیچکدوم از دوستامم ندارنش
عزیزم باشه ولی باید 31 روز بخونیدا...درخواستتونم بنویس گلم تایید نمیشه


باشه عزیزم نوشتم برات یکی خودمو
SaYa
13 تیر 92 14:48
باشه عزیزم نوشتمشون....پس 31 بار باید جز 9 بخونی عزیزم..مرسی از همکاریت...بوووووس


مرسی عزیزم
سمینا
14 تیر 92 16:35
خـــوابهـايـم گاهـي... زيباتر از زندگي ام مـي شـونــد... کـاش گـــــاهــي... بــــــراي هميشه خـــواب مــي مــانــدم....