ترانه زندگی  منترانه زندگی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مامان نی نی آیندهمامان نی نی آینده، تا این لحظه: 28 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ترانه ی زندگی من

شروعی دوباره

1393/3/31 16:49
نویسنده : فاطمه(silda)
443 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام نی نی خوشگلم...

امروزبعدیکسال اومدم البته هنوز1ماه مونده بشه 1سال...تا ب امروز بارها خاموش اومدم یه سر زدمو رفتم بدون این ک چیزی بنویسم...وحالا دوباره میخوام شروع کنم 5روز دیگ کنکوردارم..5تیر!

خوشگلکم اون بالابالاها سفارشم وبخدا بکن به خدابگو مامانم خیلی بهت احتیاج داره...

خیلی دلم تنگ شده بود واست بنویسم وحالا از این ببعد ک وقتم آزاد شده میام و واست مینویسم وقول میدم دیگ تنهات نذارم البته تو این مدت تازمانی ک بیای اون بالابالاها خدامواظبت،ازم دلگیرنشو نفسم....

دیدی خوشگلم کلی وبتو تغییردادم...سال شد ک این وب وواست(واستون) درست کردم...وامروز11روز میگذره از 1سالگی وبت خوشگلم

 به امید روزهای خوب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)