ترانه زندگی  منترانه زندگی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مامان نی نی آیندهمامان نی نی آینده، تا این لحظه: 28 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ترانه ی زندگی من

رفتنم به مدت 6 تا یکسال!!!

1392/4/30 0:49
نویسنده : فاطمه(silda)
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانقلب

خوشگلم یه مدت نمیتونم برات بنویسم ناراحت....دیگه وقتم خیلی پرشده عزیزمگریه

هم میرم مدرسه هم میرم کلاسای گزینه زبان2

دیگه واقعا وقت ندارم عروسک مامان.......

عزیزم فقط باید یه سال زحمت بکشم تا بتونم به هدفم برسم...خوشگلک من ازاون بالا بالاها واس مامان دعا کن با ارده وقوی و با توکل به خدا برم جلو به هدفم برسم....ماچ

عزیز دلم شاید خیلی طولانی بشه که نتونم بهت سربزنم ببخش خوشگل مامان!!!!!لبخند

                       

از همه ی دوستان گلی که بهم سرمیزنن و واسم نظر میزارن ممنوم من یه مدت نیستم و نمیام به خاطر تحصیلم،خیلی ممنون از همتون که بانبود منم بازهم به وبم سر میزنن

بابای همه

                                                   

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان علي خوشتيپ
1 مرداد 92 0:06
سلام فاطمه جون پستات رمزي بود نشد بخونمشون میشه به وبم سر بزنی؟توی یه مسابقه شرکت کرديم و به رایتون خیلی خیلی نیاز داريم. فقط کافیه عدد118 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید. اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشيم[بوسه] راستی به قید قرعه به یک نفر از رای دهنده ها مبلغ 100000 تومن هم جایزه میدن
سمینا
7 مرداد 92 21:17
گــ ــاهی دوست دارم بدون پـــک زدن ، فقط بنشینم و نگاه کنم کــ ــه سیگارم چگونه میسوزد ... شایـــد آخــــر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من ؛ شایـــد آخـــ ـــر قانع شدم! ...
SaYa
17 مرداد 92 22:59
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم
امین
28 شهریور 92 14:48
سلام آپم خوشحال میشم بهم سربزنی
عاشقان عشق
6 مهر 92 18:52
وب جالبی داری پیش ما هم بیا عزیزم
امین
25 مهر 92 16:20
سلام عزیزم امیدوارم خوب باشی آپم اگه تونستی بیا